Grafik treningów grupowych

ponwtśrczwptsobnie
8:45 : 9:35
15:30 : 16:20
18:00 : 19:00
19:15 : 20:05

 

AKTIV SENIOR  –  Specjalny program ćwiczeń dla seniorów pomaga przywrócić ruchomość i elastyczność w stawach, wzmocnić mięśnie posturalne oraz dodać osobom starszym nowej energii do życia i motywacji do działania.Zajęcia gimnastyki dla seniorów prowadzone są w wolnym tempie, przy odpowiednio dobranej muzyce. Zestaw wybranych ćwiczeń (m.in. izometrycznych, korekcyjnych, ćwiczeń w pozycjach izolowanych) ma na celu:
– utrzymać sprawność stawów,
– wzmocnić mięśnie i sylwetkę,
– poprawić elastyczność ciała,
– zapobiegać bólom kręgosłupa,
– ćwiczyć koordynację i równowagę,
– uaktywniać układ krążeniowo-oddechowy,
– zadbać o sprawność i jasność umysłu.

TRENING OBWODOWY BODY RELAX – Treningi przeznaczone są dla osób początkujących, które zaczynają swoją przygodę z fitnessem lub chcą powrócić do formy sprzed kontuzji a także dla Seniorów. Mają na celu przygotowanie wiązadeł, stawów i mięśni do pracy, pobudzenie układu krwionośnego oraz oddechowego, a także zapoznanie z prawidłowymi wzorcami ruchowymi. Zaleca się 4 tygodnie zajęć, by bez przeszkód móc przejść do grupy średniozaawansowanej.

TRENING OBWODOWY GOOD FORM – Treningi przeznaczone są dla osób średniozaawansowanych, które kontynuują swoją przygodę z fitnessem i chcą poszerzać świadomość swojego ciała. Treningi te mają na celu zwiększanie wydolności organizmu poprzez wyższą intensywność oraz trudność wykonywanych zadań. Zaleca się 4 miesiące zajęć, aby osiągnąć zakładane cele.

TRENING OBWODOWY SPALANIE TKANKI TŁUSZCZOWEJ -Treningi przeznaczone są dla osób zaawansowanych, które znają swoje możliwości i pragną wciąż doskonalić swoje umiejętności sportowe. Treningi te mają na celu poprawę lub utrzymanie aktualnych zdolności fizycznych poprzez intensywne ćwiczenia ruchowe, które na stałe wpisują się w kalendarz osób dbających o zdrowie.Trening o wysokiej intensywności siłowej wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej.Przeznaczone dla wszystkich osób, które chcą połączyć ćwiczenia na sprzęcie siłowym z ćwiczeniami na sprzęcie cardio .

MOM FIT & BABY -Treningi te przeznaczone są dla kobiet razem z dzieckiem po około 6-8 tygodniach po porodzie naturalnym i 10-12 tygodniach po cesarce jeżeli lekarz nie wyraził żadnych przeciwwskazań . Wiek dziecka nie powinien przekraczać 1,5 roku życia.Mogą z nich korzystać również kobiety w ciąży.Obejmują ćwiczenia ogólnokondycyjne o średniej i umiarkowanej intensywności, oddechowe, uelastyczniające mięśnie dna macicy oraz relaksacyjne.Aktywność fizyczna poprawia funkcjonowanie układu krążenia i oddechowego, przez co aktywne ciężarne mają lepszą tolerancję na wysiłek w ciąży i podczas samego porodu, a zwiększony przepływ krwi przez macice i łożysko spowodowany ćwiczeniami fizycznymi  wpływa pozytywnie na rozwój płodu i przebieg ciąży. Chęć skorzystania z treningu należy zgłosić najpóżniej 1 dzień przed planowanymi zajęciami telefonicznie( 74) 640 99 92 lub mailowo: biuro@fitnessolympic.pl

PILATES- Program ćwiczeń , który pozwala poprawić kondycję, zrzucić zbędne kilogramy i wyrzeźbić smukłą sylwetkę bez forsownych ćwiczeń. Wzmacniają mięśnie stabilizujące kręgosłup i miednicę i rozciągają mięśnie przykurczone. Zapobiegają bólom kręgosłupa, wysmuklają sylwetkę i poprawiają postawę. Relaksują, redukują stres oraz napięcie, np. w okolicy karku. Uczą prawidłowego oddechu. Rozwijają równowagę, koordynację i wytrzymałość ciała.

ZDROWY KRĘGOSŁUP Z ELEMENTAMI PILATESU- Zajęcia prowadzone pod okiem fizjoterapeuty dla każdej grupy wiekowej. Małe grupy ćwiczących dzięki którym prowadzący może skorygować poprawność wykonywania ćwiczeń każdej z osób. Dzięki regularnym ćwiczeniom zmniejsza się dolegliwości , bóle kręgosłupa ,wzmacniają się mięśnie brzucha i przykręgosłupowe.

ATAK NA BRZUCH, UDA, POŚLADKI W RYTMIE MUZYKI– Trening obejmujący głównie dolne partie ciała.Brzuch, pośladki i uda.Regularne ćwiczenia zapewnią płaski brzuch , jędrne pośladki i smukłe uda.Ponadto wzmocnią mięśnie całego ciała i przyśpieszą spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej.Są to proste, intensywne i skuteczne ćwiczenia, oparte na podstawowych ruchach, które wykonuje się w rytmie muzyki wzorując się na osobie prowadzącej.